середа, 21 березня 2018 р.

Я атестуюсь...

План самоосвіти вчителя   Семенюк Надії Тимофіївни





План самоосвіти
 вчителя   Семенюк Надії Тимофіївни
на 2017-2018 н. р.

п/п
Зміст роботи
Термін виконання
Форми роботи
Відмітка
     про виконання
1
Опрацювання законодавчих та нормативно-правових документів з питань  освіти
серпень


2
 Ознайомлення з тижневим навантаженням

серпень


3
 Опрацювання навчальних програм :
                                 з хімії  (7-11 класи);
                                 біології  (9-11 класи);
                                 екології (11 клас)
серпень


4
Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання хімії, біології, екології в  2017-2018 н.р.
серпень


5
Календарне планування з навчальних предметів:  з хімії  (7-11 класи);  біології  (9-11 класи); екології (11 клас).
серпень
складання  планів

6
Опрацювання методичного забезпечення викладання предметів варіативної складової навчального плану:
- ознайомлення з програмою факультативу «Узагальнення шкільного курсу біології» (11 клас)
серпень
складання планів

7
Опрацювання вимог щодо тематичного, семестрового і річного оцінювання навчальних досягнень учнів та ведення записів у журналах з таких предметів: хімія, біологія, екологія
серпень
конспект,
копія

8
Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково-методичної роботи школи, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів.
вересень
складання планів

9
 Планування участі у районних і шкільних формах методичної роботи.
вересень
складання планів

10
Участь у районних методичних формах роботи:
методичне об’єднання вчителів хімії;
методичне об’єднання вчителів біології.



відповідно до плану


11
Участь у шкільних методичних формах роботи:
окружне методичне об’єднання вчителів природничих дисциплін
-Доповідь «Сучасні навчальні технології та їх використання на уроках природничого циклу».
-Відкритий урок .

відповідно до плану


12
Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково-методичної проблеми школи «Розвиток індивідуальних здібностей, їх самореалізація особливості учня; виховання патріотичних почуттів та національної гідності через впровадження інноваційних технологій»



13
Вивчення передового педагогічного досвіду
Постійно


14
Робота над індивідуальною методичною та психолого-педагогічною проблемою: «Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках через впровадження активних та інтерактивних технологій»



Протягом року
Доповідь

15
Курсова перепідготовка 2017 р.
Жовтень 2017р.
Курси

16
Організація роботи по підготовці учнів до участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах .
Протягом року


17
Підготовка до атестації у 2018 році.

Протягом року


18
Опрацювання педагогічної періодичної преси: 
Журнал «Біологія. Хімія»
Газета «Біологія та хімія в школі». Шкільний світ

Протягом року


19
Індивідуальні форми роботи:
Участь у виставці педагогічних ідей та знахідок.

Лютий


20
Участь у конкурсі «Вчитель року».



21
  Система роботи по атестації у 2017—2018 н.р.:
1. Опрацювання Типового положення по атестації педагогічних працівників
2. Оформлення документації: заява, посвідчення про курсову перепідготовку.
3. Участь у методичній оперативці по питанню атестації.
4. Оформлення атестаційних матеріалів, опис досвіду роботи.
5. Вивчення адміністрацією системи роботи вчителя.
6. Перевірка стану ведення календарних планів, поурочних планів, класних журналів, виховних планів.
7. Відвідування адміністрацією уроків.
8. Творчий звіт.



22
Відкриті уроки:
« Характерні хімічні властивості металів» - урок хімії у 10 класі;
 «Хімічні властивості кислот» - урок хімії у 8 класі;
«Взаємодії організмів в екосистемах» - урок біології в 11 класі;
«Горіння етанолу. Якісна реакція на гліцерол» - урок хімії у 9 класі;
«Естери: назви, властивості. Реакція етерифікації. Гідроліз естерів. Застосування.» - урок хімії у 11 класі;



16.02
20.02
26.02
27.02
02.03




Немає коментарів:

Дописати коментар