понеділок, 19 березня 2018 р.


Притча «Шлях до сердець учнів»

Засумували вчителі, не можуть знайти шлях до Сердець своїх учнів, щоб сіяти в них насіння добра.
— Можливо, врятує Мудрість? — спитали вони.
І знайшли Мудреця, який сидів у печері.
О, Мудрецю, — почали благати вони, — вкажи нам шлях до Сердець наших учнів, щоб сіяти в них зерна добра, інакше покоління стає жорстоким!
Сказав їм Мудрець:
—Дам вам шлях до Сердець ваших учнів, але віддайте мені натомість «дар» Ваш!
Учителі перезирнулися: якого «дару» від них вимагає Мудрець?
Тоді Мудрець сказав:
—Якщо в когось є роздратування, дайте мені роздратування.
Якщо в когось є гнів, дайте мені гнів.
 Якщо в когось є жорстокість, дайте мені жорстокість.
Якщо в когось є грубість, дайте мені грубість.
Якщо в когось є сумнів, дайте мені сумнів.
Якщо в когось є ненависть, дайте мені ненависть.
Якщо в когось є злоба, дайте мені злобу.
Якщо в когось є страх, дайте мені страх.
Якщо в когось є зрада, дайте мені зраду.
Якщо в когось є марновірство, дайте мені марновірство.
Якщо в когось є сарана думок, дайте мені сарану думок.
А якщо дасте пригорщу дурних звичок, я прийму й ці запилені брязкальця. Але не забудьте, чого вартий той, хто відніме одного разу подароване. Отже, я прийняв увесь бруд вашого Серця, і воно стає чистим. А вам відкриваю Мудрість: шляхом до Серця учня є чисте Серце вчителя.

Немає коментарів:

Дописати коментар